Проблемний семінар                      "Логопедична робота з розвитку сприйняття усного мовлення у немовних дітей із ЗНМ І рівня"

         Сучасний педагог має володіти творчим мисленням, креативними навичками, вмінням експериментувати, щоб працювати в нових умовах, які вимагають винахідництва і раціоналізаторства.  Педагог має бути в певній мірі актором, особливо  у роботі з дітьми, які мають порушення мовлення та "немовними" дітьми.

         А мовлення педагога  безумовно, має бути   зразком для розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Кінцевим результатом розвитку мовлення дітей є формування культури мовленнєвого спілкування.

      Саме тому, наш дошкільний навчальний заклад, маючи логопедичну спрямованість,  вже багато років працює  над вирішенням  мовних проблем у дітей дошкільного віку, над пошуком нових, сучасних напрямків, прийомів  роботи з дітьми, які мають порушення мовлення.

          Тому 2 листопада 2017 року вчителем-логопедом Горшковою Г.В.  був проведений семінар для педагогів "Логопедична робота з розвитку сприйняття усного мовлення у немовних дітей і дітей із ЗНМ І рівня". Галина Володимирівна поділилася свої багаторічним досвідом  роботи  з колегами, висвітлила багато проблемних питань:

- характеристика немовних дітей та теоретичне обгрунтування логопедичної роботи з немовними дітьми

- напрямки, задачі та прийоми роботи з немовними дітьми та дітьми з ЗНМ І рівня

- динаміка формування мовлення та спілкування у немовних дітей