Сучасний педагог має володіти творчим мисленням, креативними навичками, вмінням експериментувати, щоб працювати в
нових умовах, які вимагають винахідництва і раціоналізаторства. Педагог має бути в певній мірі актором, особливо у роботі з дітьми, які мають порушення мовлення та "немовними"
дітьми.
А мовлення педагога безумовно, має бути зразком для розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Кінцевим результатом розвитку
мовлення дітей є формування культури мовленнєвого спілкування.
Саме тому, наш дошкільний
навчальний заклад, маючи логопедичну спрямованість, вже багато років працює над вирішенням мовних проблем у дітей дошкільного віку, над пошуком нових, сучасних напрямків,
прийомів роботи з дітьми, які мають порушення мовлення.
Тому
2 листопада 2017 року вчителем-логопедом Горшковою Г.В. був проведений семінар для педагогів "Логопедична робота з розвитку сприйняття усного мовлення у немовних дітей і дітей із ЗНМ І
рівня". Галина Володимирівна поділилася свої багаторічним досвідом роботи з колегами, висвітлила багато проблемних питань:
- характеристика немовних дітей та теоретичне обгрунтування
логопедичної роботи з немовними дітьми
- напрямки, задачі та прийоми роботи з немовними дітьми та
дітьми з ЗНМ І рівня
- динаміка формування мовлення та спілкування у немовних
дітей